Lyckat ultraljud!

Ultraljud idag gick jättebra! Miniskrot var envis å ville lägga sig dumt till så vi knappt fick se h*n bra. Var nästan så läkaren hade svårt å mäta. Sprattlade litegranna å vinkade, sög på tummen å sådära . Vart flyttad från 18+3 till 18+5 (18+4enligt sm, 18+2 enligt sena ägglossningen, 18+3 enligt förra ultraljudet) så nu är BF 22 januari Så jag är nöjd! Växer bra å moderkakan funkar bra. Ska tillbaks på ultraljud i 21+5 för å mäta så den växer som den ska Läkarn försökte titta med 4d också men miniskrot låg så knepigt så fick ingen bra bild så =/ Men ska fråga nästa gång om dom vill försöka igen med de

Just ja, fick göra VUL idag med. Har haft så konstiga ilningar i tappen, typ som före mens å så när tappen hårdnar å grejs. Jätteobehagligt. Så pratade med henne om de å hon frågadeom vi skullegöra VUL för å kolla så att livmoderhalsen å så är dom de ska. Sa att jag är jätterädd för att få förtidigt oavsett vilket vis. Men livmoderhalsen å allt såg precis ut som de ska å är så stängt det bara kan bli




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att allt är som det ska.

2009-08-27 @ 21:52:16
Postat av: Vicki

Skönt att allt går som det ska!! Är det därför du går på extra ultrljud?



Min bror och hans fru fick 8veckor för tidigt sist. Så hon är lite nojig att det ska bli så denna gången med men det tror inte jag. För i så fall är det snart dax.



Vicki

2009-08-28 @ 17:46:26
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Sandra

Var tvungen att kika på dina UL bilder igen, så fina!

Vad fin din nya magbild var också! Den börjar verkligen fyllas ut nu, snart kanske tom jag får en liten kula :)

Kram

2009-08-30 @ 23:19:40
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0