Snart så!

Idag gäller de! Idag är ju trots allt dagen med stort D! 4½ timme kvar innan vi far hemmifrån. Är inte alls lika nervös idag som jag var igår. För igår levde miniskrot loppan ordentligt! Tillochmed när vi åkte bil och gick inne på affärn och storhandlade! Och har redan fått mig några duttar nu på morgonen =) Så jag vet ju att den lever. Det jag är nervös för tror jag är att den inte ska vara så stor som den ska, att moderkakan ska ha börjat lägga av igen, att fostervattnet ska vara för lite.. Dvs, samma saker som med dottern vid sista UL.Men de ska la gå bra!

Ska försöka uppdatera i bloggen trots att bloggtiden går åt att fixa med designen. Har dock kört fast lite nu så kan ta ett tag innan den blir färdig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0