Yeay!

Igår fick jag hem min Bola som jag beställde ifrån http://babytime.se/. Så nu pryder den min sakta framkommande mage! *stolt* Dock så gjorde jag om den litegranna. Pysselgalen som man är så är det inte så konstigt kanske?
Sen har även miniskrot börjat göra sig tillkänna riktigt ordentligt! Är så himla mysigt! Läntar tills Novah och Martin kan känna av dom ordentligt också!

Är helnöjd över resultatet! Är ett hjärta och ett löv som hänger längst ner.

Tömde även kameran idag och hittade bilder ifrån när vi besökte Novahs faster vid deras stuga i skärgården utanför Ö-vik. Bjuder på några bilder därifrån.
 Novah åker båt
Åker båt ut till ön! Tyckte jättemycket om det!

Badar
Badar i havet!


Ooooh kallt! Men kul!

kollar skörden
Kollar hur mycket blåbär hon fått ihop

Visar mamma
Visar mamma alla blåbär

Kommentarer
Postat av: Vicki

Blir det en lugn helg?



Vicki

2009-08-22 @ 13:54:35
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0