Oj oj vilken fart!

I morse innan duschen tänkte jag prova måla magen. Började med en jultomte, vilket var grymt mycket svårare än jag trodde att göra själv så blev att tvätta bort och så vart det en snögubbe istället (som antagligen inte missats att se i headern). Internet låg nere hela förmiddagen så satt och pysslade med en ny header med lite juligare tema och så fick sig bloggen i sig en make-over litegranna. Ska försöka fixa till det sista så småningom också när jag orkar och har tid, är så grymt trött och slut och totalt omotiverad för näst intill allt för tillfället. Men jag har åtminstone tvättat upp alla bebiskläder och sängkläder till vagga och spjälsäng! Det är inte illa pinkat!

Har även kokat en sats pepparkakskola idag också som inte är provsmakad ännu, väntar fortfarande på att den ska stelna ordentligt. Är såååå grymt sugen! Är nog ganska passande med jul just nu när man har cravings på pepparkakor!

Efter maten så satte jag mig i soffan och tittade på TV. Efter en stund vaknade Novah och kröp upp i knät på mig och somnade om lika fort. Men när Novah somnade så var det nån annan som vaknade till liv! Och det med råge! En sak som ska tilläggas är väl kanske att Novah låg halvt som halvt på magen och sov. Är nästan ett under att Novah inte vaknade! Och hårt sparkades det! Skulle inte bli förvånad om hela magen är full i blåmärken just nu för det gjorde grymt ont stundvis! Men är fruktansvärt härligt att det lever om så mycket ibland och trots att det gör ont så man får hålla andan ibland nästintill så njuter jag av varenda rörelse! Snart är det hela över så är lika bra att njuta så länge som det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0