Spökande hormoner?

Har varit på strålande humör hela dagen och känt mig jättepeppad för iprincip allt! Men så nu efter middagen så känns bara allt blä... Knappt sugen på att bädda vaggan ens!

Tror företagsekonomiprovet tog musten ur mig totalt. ALDRIG NÅGONSING mer att jag läser ekonomikurs! Speciellt inte som höggravid och luddig i huvudet. Satt och räknade och räknade och räknade men fick fan inte fram lösningen! Men tack vare en pedagogisk sambo så löste sig åtminstone en uppgift! Hur resten gick ska vi nog inte ens gå in på.

Så nu känns bara allt blä å urtrist typ. Martin var snäll å tog veckans magbilder, är väl säkert inge fel på dom egentligen, men att se sig själv på kort just nu när allt bara är piss å skit är ju ingen höjdare. Speciellt inte när självförtroendet redan ligger i bott. Så för stunden skiter jag i veckans magbild å tar de sen när jag värsta svackan är över. Är väl det som är det "värsta" med att låta någon annan fota, blir inte som när man själv tar =) Men är lite svårt å ta kort på sig själv ordentligt med nya kameran.

Börjar fundera på om bebis fixerat sig eller bara sjunkit väldigt långt ner, för det såg ut som på bilden som om magen sjunkit (eller näst intill försvunnit helt så ser bara allmänt tjock ut just nu). Sen så vaknade jag inatt av att de gjorde grymt ont i mellangärdet och sen har det spänt å tryckt neråt mer idag än vanligt. Kan ju hoppas på att det är så åtminstone, men sån tur lär man väl inte ha! Ska till barnmorskan imorgon eftermiddag så får se hur läget är då.

Nä... Ta å se om man kan koka ihop en liten sats kola å lägga sig i soffan å gotta sig med å få ännu mer dåligt samvete över den redan stora viktuppgången.

Men kan bjuda på min favvobild med Novah och sin boaorm Tarzan som jag tog igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0