Dalarna nästa!

Körde ihop sig litegranna med studierna och dagissemestern... När vi fick lapparna från dagis om att det skulle vara stängt i Juli så visste vi ju inte att jag skulle ha upp över öronen med studier, så vi sa till om att Novah inte skulle behöva nå sommardagis åt henne. Och nu har jag apmycket att göra med studierna och ska jag ha henne själv om dagarna finns det inte en chans att jag kommer komma ikapp och få fortsätta plugga i höst. Så då ringde jag min kära mor och frågade vad hon har för sig nästa vecka. Hon trodde iaf inte att hon hade något särskilt för sig, så frågade om hon ville vara barnvakt åt sitt barnbarn då, vilket hon inte var sen att tacka ja till. Så då dundrar jag och Novah ner till Hedemora redan nu på lördag. Känns himla kul å få komma ner till mor igen. Är dock lite fundersam över hur bussresan ska gå eftersom jag inte tycker om att åka bil just nu eftersom det gör mig illamående. Är aldrig åksjuk annars förutom när jag är just gravid..

Annars är det bara bra. Illamåendet har ju jobbigt nog kommit tillbaks. Är väl förvisso bra, men är relativt frustrerande att ha en klump sittandes i halsen hela tiden. Har börjat bli tvungen att springa upp på nätterna nu också. Tycker inte jag dricker så mycket, men tydligen tycker kroppen annat! Samma går det inte att sova på mage längre heller, för brösten ömmar för mycket. Men det känns skönt att det verkar som om denna graviditet utvecklar sig som den ska! Inget glädjer mig mer! Till och med Martin har börjat se att det börjar kika fram mage ordentligt nu. Fick den snälla komplimangen: Tycker du börjar bli tjock nu älskling!
Ja tack tack för den du! Fast jag vet ju att det inte var något illa menat. Ja.. Ni kan ju se här nedanför varför han sa som han sa...

Hoppas ni får en bra sommar! Finns en viss risk att jag inte kommer kunna uppdatera här på de närmsta två veckorna. Kommer hem en sväng igen den 21/7, ska till BM 22 och sen ultraljud 23. Så far vi iväg igen den 25. Puss på er och ha det kanon!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Är Novah ledig hela juli från förskolan?? Ska Martin också ha semester snart??



Känner igen det där med illamåendet. Det var det värsta jag visste. När jag väntade mitt första så var jag illamående/kräktes från första stund tills det sista jag kunde på förlossningen.



Ha en bra "semester" , Vicki

2009-07-03 @ 20:45:27
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Isa

men då måste vi ju ses ju!

2009-07-04 @ 10:40:02
Postat av: Vicki

Jadå jag har semester fortfarande. Ska in och jobba v 30 annars är jag ledig tom den 14agu. Jonas har nästa vecka med sedan ska han in och jobba 3veckor. Efter det har han 2veckors semester till och det är då vi ska köra till Italien.



Vicki

2009-07-04 @ 14:44:13
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Martin

VA har jag sagt de? =)



Älskar dig ändå;)

2009-07-04 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0