Bra dag i allmänhet.

Nu är jag i dalarna. Blä vad bussresan var pest och pina igår! Buss mellan 8.20-14.25, illamående från jag vaknade 6.30 till kl 12 ungefär. V.12 idag! Nu har illamåendet ändrat sig till kvällen istället. Vilket kommer göra det svårt för mig att somna inatt. Men men. Är som det är. Tar jag gärna så länge det är bra med det lilla livet :-)

Var till min farbror hans tjej och min kusin på middag idag. Himlarns trevligt att träffa dom igen. Har inte träffat dom på över ett år. Så det var kul :-) Himla god middag bjöds det på också. Novah åt så jag trodde hon skulle spricka!

Sen vart det hem till far och äta glass, maränger och chokladsås. Gott det med.

Så nu sitter jag här med min lilla skrutt och kikar runt på nätet och myser och mår allmänt bläka som det ska vara.

Fick reda på nå mindre trevligt idag. En kille som är ett år yngre än mig hade kört ihjäl sig inatt mellan Hedemora och Säter. Funderingarna gick ju mycket på vem det var.  Fick sen höra av min farbror förnamnet på grabben. Tänkte att kan ju inte vara många med de namnet och 1år yngre än mig. Kände till en kille med det namnet också från skoltiden när man gick 1-6 och även sen. Funderade mycket på om det var den killen jag trodde det var eller inte. Såg sen att han bar samma efternamn som den jag kände till, förutom att när jag var yngre hade han ett annat efternamn, men jag visste att han hade bytt senare. Frågade lillasyster om hon visste vem det var, och det gjorde hon. Frågade om hon visste om han hade haft annat efternamn förut, vilket hon inte visste. Men hon hade honom som vän på BDB, så fick se där. Och jo.. Nog var det den killen jag misstänkte från början. Förjävla trist när det är folk man känner igen. Men men det är som det är. Även om det kanske låter hårt så tycker jag mer synd om tjejen som var med och överlevde som behövde sota för förarens dumheter att inte kunna köra nykter. Så grymt onödigt att äventyra sitt och många andras liv på grund av alkohol.




Novah säger:

yxcyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy                                                
                                                                                                                    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 hudidfiksdidcik cdikm ddoll.dcujhnfi8o9e3ei m83mn r 27 n

Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni det bra??



Vicki

2009-07-07 @ 19:02:46
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Isa

Öh, jag tror rickard häver ihjäl mig om jag får en katt till.. så du vet. snyft och buhu.

2009-07-08 @ 16:03:50
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0