Akutkoll på sjukan!

Hade rejält obehaglig smärta/ilningar i underlivet inatt och som vart värre på morgonen. Ringde min BM och pratade med henne och hon vet ju hur rädd jag är för att något ska gå på skit så hon sa åt mig att ringa till gynakuten, för hon själv kan inte göra något eftersom det inte finns någon ultraljudsutrustning där. Så sagt och gjort, ringde gynakuten och berättade hela min historia än en gång, fick tid 13.30. Dags att jaga taxi. Fick tag i taxi som kom och hämtade mig och körde mig till sjukan. Fick först komma in och göra en vanlig gynundersökning och läkarn sa att allt såg normalt ut! Första positiva beskedet den dagen! Sen gjorde han ett VUL som visade ett foster som växt betydligt mycket mer än sist! Nu såg man verkligen huvud, armar,kropp och ben. Även ett pickande hjärta! Var exakt så stor som den skulle så hans slarvmätning (bebisen ville inte ligga så att han kunde mäta ordentligt) beräknade mig till exakt så långt gången som jag borde vara! På dagen! Så nu känns det bra igen och nu kan jag slappna av!



Hoppas ni alla får en underbar midsommar! Nu ska jag kila ut och hålla karl och unge sällskap ute och läsa min nyinköpta efterlängtade bok!

Förlåt om jag är dålig på att svara på kommentarer! Jag ska försöka bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarajasims.blogg.se/

titta förbli och släng gärna en kommentar.. <3

2009-06-18 @ 20:05:24
Postat av: Vicki

Vad händer hos er till midsommar?



Vicki

2009-06-18 @ 21:31:05
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Pokergirl

Skönt att allt såg bra ut.



Titta gärna in hos mig, just nu med möjlighet att vinna ett presentkort från pippilotta.se på 300kr.

2009-06-20 @ 12:03:24
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0