Shoppingsugen!

Åh jag är så grymt shoppingsugen! Har hittat 1 linne och 2 klänningar jag bara älskar! Ska försöka flirta med gubben min så kanske jag får beställa dom från Ellos :-D



Kan ju ärligt säga att jag HATAR bönder på vår/sommarkanten! Tvättade kläder igårkväll för att jag verkligen hade tomt på rena kläder. Hade inte ens rena strumpor! Så i morse efter att Martin och Novah farit iväg så la jag mig först och vilade några minuter och sen ut och hängde tvätten. Alltså klockan var typ kvart i sju på morgonen. Gick ut några timmar senare för att plocka in tvätten och då hade bönderna satt igång å sprida dynga över åkrarna så nu stinker ALLA mina nytvättade kläder DYNGA! FYFAN!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Tar du mediciner??



Nä, min brossa och hans fru vet inte vilken vecka dem är i. Dem var på ett ultraljud men då var det för litet. Dem trodde att hon var längre gången än vad hon var. Så nu ska dem på ett nytt för att se om dem kan få reda på vilken vecka hon är i och när bebisen ska komma.



Vicki

2009-05-29 @ 19:30:43
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Spännande med Ultaljud på torsdag!!



Är Novah på förskolan på Martins tider eller du lämnar och hämtar henne vissa dagar?



Vicki

2009-06-01 @ 09:21:00
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Isa

Förresten, du som är lite haj på sånt, skulle inte du kunna styra upp mig blogg lite så den blir lite fin? Kram på dig!

2009-06-01 @ 20:31:11
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0