Ännu en provnatt

Jepp, här sitter man ännu en natt och skriver prov. Pucko som man är så går det på något vis lättast att plugga på nätterna. Hade nog egentligen varit klar med provet nu om jag inte hade fått stillestånd första frågorna på provet så att dom tog jättelång tid att lösa. Men nu börjar det hela släppa en del och har nu bara 3/7 frågor kvar att svara på =) Men det känns som om det kommer gå bra. Miniskrot har hållt mig sällskap inne i magen en stund nu och då genom att leva om ordentligt och sparka så det nästan varit obehagligt till och från och huden ovanför högra revbenen känns som ett öppet köttsår efter allt tryck ifrån livmodern på revbenen. Men det är mysigt ändå! Men lite småtrött börjar jag ju att bli. Men är så lugnt och fridfullt att sitta uppe på natten och studera. Är ju åtminstone klar med praktiska provet, projektrapporten och nu håller på med sista halvan av teoretiska provet. Känner ju de nu att teori är verkligen inte min grej!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till - kommer att gå så bra sååå!

2009-11-23 @ 14:27:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0