Denna ständiga nervositet och rädsla

Har insett att jag inte alls kommer att kunna slappna av efter att vi passerat dotterns födelsevecka. Har 6 dagar kvar tills dess och jag är ärligt talat skiträdd! Har BM besök imorgon 27+3. När vi var på sista BM besöket med dottern var det i 27+4. Känns som att imorgon är liksom det slutgiltliga eller vad man ska säga. Har ultraljud om en vecka, är då i 28+2, Novah född 28+1. Är ju tur att BM och läkare lyssnar på min rädsla och ger mig tider i för koller i närheten av dotterns sista koller också. Funderar ärligt talat på att packa väskan ikväll eller iaf innan helgen. Bara sådär utifall att det inte ser bra ut på måndag. Är jag knäpp som tänker så?

Kommentarer
Postat av: Tesse (Nennie på FL)

Det är helt förstående att du tänker och känner som du gör! Förhoppningsvis vill den här bebben stanna hela tiden ut :)

2009-10-26 @ 19:26:18
Postat av: Vicki

Det behöver ju inte vara så att denna lilla bebis kommer innan.



Min brossas tjej fick 8veckor för tidigt förra gånger. Så hon har trott att hon ska få det denna gången med och gått på massa extra undersökningar. Nu är det 1vecka kvar tills beräknad födelse och hon känner inga värkar ännu. Fast nu får han gärna komma, lilla Anton.



Vicki

2009-10-26 @ 20:20:16
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Emma

Förstår om du känner så men hoppas inte det blir så! Kramar

2009-10-27 @ 12:51:58
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Emma

var supergott och väldigt mättande =)

2009-10-27 @ 14:51:40
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0