Ny dag!

Lyckades somna nångång efter 3 när Novah vaknat återigen och ville komma in till mig :-) Så då kunde jag sova gott igen :-) Innan Novah kom in och la sig med mig så höll miniskrot mig vaken :-) Så himla mysigt, när jag la handen på magen så kände jag varje liten rörelse där inne :-D Verkligen kändes hur miniskrot bökade på där inne! Så himla mys! Hoppas verkligen denna graviditet varar lääänge!

Novah sitter iaf och firar kanelbullens dag med kanelbullefrukost framför "Mina vänner Tiger och Puh".



Sen blir efter frukost och dusch blir det att plugga och sen skriva prov :-) Hoppas de kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Är hon sjuk lilltjejen din?



Vicki

2009-10-04 @ 19:50:37
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Helena

Allt bra med er? Är lillgumman krasslig? Hoppas det inte blir långvarigt iaf... Själv har jag varit förkyld i 2 månader & jag är ruggigt less!!

Kram kram // Helena

2009-10-05 @ 09:19:08
URL: http://sofiasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0