19+4

3 dagar kvar och sen är vi inne på halvtid! Himlarns så tiden rusar frammåt ibland! Har de senaste 2 dagarna haft en liten sjukling hemma med illa hosta. Men idag har hostan varit näst intill obefintlig så imorgon är det tillbaks till verkligheten igen (om hon inte sätter igång och hostar rejält inatt så att säga).

Har haft full rulle här hemma idag och städat och städat och städat. Sovrummet är äntligen i ordningställt igen så snart går det att börja användas igen! Behöver dock försöka få till nå pengar till nya madrasser inkl. bäddmadrasser.

Kan ju lugnt säga att ischiasen och foglossningen känts på ordentligt efter att ha storstädat idag! Så ikväll blir det väl att bädda ner sig framför tvn och vila. Det jävliga är att det är hur mycket som helst kvar att städa. Nu är iaf avloppet i tvättstugan fixat så man kan sätta igång och tvätta på allvar igen

1 vecka kvar till nästa BM besök, ska komma ihåg att prata med henne om mina besvär då få se om hon har nå tips att ge. För ska det fortsätta så här i 20 veckor till vet jag inte vad jag gör. Men inte är jag den som är den inte! Klagar gör jag definitivt inte! Jag bara berättar verkligheten

Enda ordentligt negativa jag kan komma på med att hålla igång ordentligt en dag är ju att miniskrot sover så mycket då. Ok, några fullträffar rätt på blåsan har man ju fått sig. Tror dessutom att jag nyss kände på första sammandragningen också. Magen vart stenhård. Creepy. Dock släppte det på bara några sekunder igen. Gjorde inte ont eller så så är inte minsta orolig



Kommentarer
Postat av: Isa

Har du kanske lust att fixa min blogg igen?

Den här gången vill jag ha den turkos, och kanske brun:) Och sen ska den heta typ "Fru Ewerts Liv" eller nåt annat flaschigt:)

2009-09-02 @ 18:06:26
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0