Dags för en update maybe?

Har så fullt upp med pluggande så har inte riktigt haft tid med att blogga. Har även min kära far på besök också, så den tiden jag inte sitter och pluggar så spenderar jag den med honom och min familj =)

Men jag lever iaf fortfarande och miniskrot lever också fortfarande. Fick en liten nojja igår och tog fram angelsounden och hittade hjärtat snabbt och pickade på tydligt. Sen idag har det levt om som tusan igen så det känns bra! Fick se en massa sparkar och även när h*n sträckte på sig då magen sakta bucklades utåt på ett ställe haha. Igår fick jag känna min livs första sammandragning. Inge obehagligt eller ont utan kändes bara olustigt. Fick en idag också när jag låg i soffan och vilade. 2st på två dagar ser jag inte som något oroande eftersom dom inte gjorde ont.

Eftersom Novah har sin morfar här så får hon kortare dagar på dagis denna vecka. Så jag och min far lämnar och hämtar henne nu denna vecka. Är faktiskt riktigt trevligt å få ha hand om det! =D

Bjuder på veckans mage också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0