Plugg plugg plugg...

Har studier upp över öronen just nu. Har på 2-3 dagar skrivit klart en uppsats. Nu är det tänkt att jag på 6 dagar ska hinna skriva 2 uppsatser till + göra slutprov + sköta övriga studier + sköta hem och hushåll. Dygnet har för få timmar! Snacka om att ha ångest! Men men det ska gå på något vis. Klarar jag bara de sista två uppsatserna så ska slutprovet också gå bra :-) Så får jag på nått vänster komma ikapp med de andra studierna sen. Hur vet jag inte ännu men men det ordnar sig nog på ett eller annat vis :-)


Aj aj aj, tror det är nån som börjar komma åt mina revben litegranna när jag sitter som en hösäck! Är så ruskigt öm mot ett av revbenen! Gör fan ont! Men men det är väl så det ska vara :-)

Novah bakade iaf världens godaste scones igår! Enda jag behövde göra var att hålla räkningen och peka på vad hon skulle hälla i så skötte hon resten :-) Ja, stoppa dom i ugnen sen också fick jag göra och nagga dom lite :-)


Novah bakar Scones



Tvättar händerna efter baket och försöker skapa översvämning i handfatet. Kul att plaska vatten!
tvättar händerna efter baket


Hm... Vart tog Novah vägen mitt i maten tro?
vart är novah?


Där tog Novah vägen! SOVANDES!
Där är novah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0