Trött!

Woaw! v.24 idag! Imorgon + 5 veckor så har vi nått sista delmålet! Att passera Novahs födelsevecka!

Trött som en gnu idag! Jag och Novah somnade vid 11-12. Kring 1 vaknade jag av att gubben och far min kom hem. Pappa full som en kanelbulle som sig bör efter cruisat runt och åkt på fester haha. Så hann inte träffa min käre far så mycket igår eftersom dom for ganska fort efter att han kommit. Behöver jag säga att jag inte kunde somna om efter att blivit väckt? Så gick upp och höll dom sällskap och uttryckte mitt missnöje om att ha blivit väckt flertalet gånger. Så kring 4 halv 5 på morgonen lyckades jag äntligen chasa dom i säng och kunde då själv gå och lägga mig också. Men tror ni int på fan att gubben min började dra riktigt tunga stockar och miniskrot vaknade till i magen så jag inte kunde somna. Och Novah valde att göra morgon kring 9. Pigg Ida idag? NEJ!

Men annars var gårdagskvällen bra. Jag och Novah avnjöt en skål med chips och några glas Cola och tittade på film via projektorn. Vart 1 omgång Nalle Puh och två omgångar BjörnBröder 2. Hon ville även titta på Björnbröder 2 till frukosten i morse. Så på 12 timmar har hon sett BjörnBröder 3 gånger!!! Och hon ville se den till lunchen också!

Kommentarer
Postat av: Isa

Det är bara stryk som gäller dom gångerna! Vi åker den 16 oktober=)

2009-09-26 @ 13:53:52
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0