Underbart!

Sov så underbart gott inatt när jag väl kunde somna! Vi var ju så himla duktiga på att städa å grejja igår så att vi fixade iordning vårat sovrum så att det blev brukbart igen! Första gången på över en månad som det gått att sova där inne! Så underbart att få sova i sängen igen! Hade dock lite svårt att somna eftersom jag nu har blivit jättevan att somna till tvn. Tror jag lyckades somna först efter 2. Så var ju sådära lagomt impad när kärleken min hade lagt sin telefon alldeles ovanför mitt huvud som alarmet satte igång på kl 5.15 och han sov som en stock och inte hörde telefonfanskapet. Glad och trevlig som man är i morgonhumöret morrade jag fram att kliver han inte upp vid nästa ringning så stänger jag av larmet och skiter i om han försover sig haha. Trevligt morgonhumör hans sambo har va? Blir lätt så när man hör samma drudilutt spelas 5-6 gånger med 5-10minuters mellanrum varje vardagsmorgon. Men men lyckades åtminstone somna om och vaknade inte förens kl 7 igen.

Eftersom vårat sovrum blev iordning och det vart stopp för sovandes framför TVn så innebar även detta att våran envisa tvååring skulle få börja sova i sitt rum igen, som hon inte gjort sen sommarn började (om inte tidigare ändå!). Först vart det ju vilda protester. För hon skulle ju självfallet sova framför TVn igen. Men men, fick in hennes stereo på rummet igen och lockade med att pappa också skulle sova där. Tog några få minuter så somnade hon i SIN säng! Fick dock tillbaks min älskade som jag inte delat säng med på närapå 2 månader! Så grymt skönt att få sova i hans famn igen! Det har varit väldigt saknat!

Upptäckte i morse när jag vaknade att jag börjar få en söt liten kula även när jag ligger ner! Woho! Det går frammåt iaf! Syns ganska väl hur högt/lågt livmodern når iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0