Uppmaning till miniskrot!

Kan väl vara lite snällare idag mot mina revben va? Är ganska öm fortfarande efter ditt träningspass igår. Visst, du får mer än gärna träna kickboxning så mycket du vill, men du kan väl vara lite försiktig med mina högra revben idag? Tror jag fel om jag tror att du kommer få lika mycket spring i dina ben som din storasyster och bli lika duktig på fotboll som storebror? Eller kanske löpare som far din? Ska jag vara ärlig så är det vilket som faktiskt, jag älskar dig lika högt oavsett vad för hobby du kommer att ha sen :-)



Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tiden går så himla snabbt!!



Gud vad din mage växer :)

2009-09-25 @ 11:47:45
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0