Stackers lille prinsen min

Inatt blev jag faktiskt riktigt rädd! Vaknade av att Hugo sprattlade och kippade efter andan! Han var så igentäppt i hals och näsa så han hade svårt att andas. Satte mig med honom i famnen så han fick mer uprätt läge och då rann det värsta slemmet undan så att det gick att droppa näsan. Det verkade göra susen, för sen vart det lättare åt han att andas och han kunde äta lite. Men hostan håller i sig :-( Usch så läskigt det var! Och han vill inte äta lika bra som tidigare. Är bara 1-2 gånger om dagen senaste två veckorna han äter ordentligt, annars äter han bara några klunkar åt gången. Amningen går inte alls lika smidigt som med Novah, maten kommer för snabbt från ena bröstet så att han sätter i halsen gång på gång, blir arg då och vill inte äta mer. Men han verkar ju ändå få i sig så det räcker eftersom han oftast är nöjd med livet.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Stackars lill kille. Denna hosta som går runt nu är inte och leka med. Har själv åkt på den och jag är helt slut.



Ett litet tips med amningen. Jag hade också väldigt mycket mjölk så jag pumpade ut lite först med en handpump så det inte skulle komma så häftigt när jag ammade.



Vicki

2010-04-08 @ 20:24:42
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0