"Mamma, vad ska jag göra?" det minns jag a...

foto1864 (MMS)

"Mamma, vad ska jag göra?" det minns jag att jag ofta frågade min mor om när jag led av tristess. Lika ofta fick jag svaret "ta katten och köra". Mamma som tyckte om att retas? Oh yes! Så vad ska vi göra idag? Inte en blekaste djävla aning! Dock ska jag inte ta katten och köra... MEN jag ska åtminstone köra runt med dammsugaren här hemma! Sen funderar jag faktiskt på att ta en långpromenad med barnen. Novah får cykla och jag går med vagnen. Men vi får se... Måste ringa en massa samtal idag också. Först till skatteverket och sen till BVC beroende på Hugo är i maten idag.


Kommentarer
Postat av: Vicki

Allt bra med er?



Vicki

2010-08-16 @ 17:53:32
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0