Tänkte försöka mig på att lägga mig i tid ...

Tänkte försöka mig på att lägga mig i tid idag. Visst, i säng före 23 är jag ju faktiskt! Men sova verkar än en gång vara en annan femma. Tillslut så går det, det vet jag. När jag väl kan slappna av tillräckligt. Men det är det som är svårt. När man vet att man har hur mycket som helst som borde göras, att man kommer få stressa i sista sekund och tidsplaneringen spricker totalt för att man inte hann fixa klart allt i tid. Så är det alltid när vi ska iväg. Försökte packa idag, men blev inte färdig. Började på att städa lite, men blev långt ifrån klar. Det resterande måste jag göra imorgon förmiddag. Imorgon finns ingen tid att slöa om vi ska försöka pricka in Hugos lunchsovning. På något vänster brukar det ordna sig. Det måste ordna sig. Det får helt enkelt så lov att ordna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0