Utekväll i rockens tecken!

Igår hade jag min första egna utekväll sedan jag blev mamma. Alltså, ute utan barn, utan karl. Var jag och barnens ena gudmor.

Började med middag hemma hos oss, bjöd på baconlindad kyckling, kryddad med örter, stoppad med soltorkade tomater och toppad med mozarella. Älskar verkligen den rätten!


Sen var det dags för oss tjejer att bege oss in till stan.


Fick en mycket trevlig kväll! Första bandet ut var Steelwing, var helt okej. Andra bandet ut var Raubtier (vilka vi var där för att se) och dom var grym! Tredje och sista bandet ut var Sabaton. Helt klart bra dom med! Sabaton var väldigt bra live!


Det här känner jag att jag måste göra om snart igen! Behöver inte nödvändigtvis vara konsert, utan bara utekväll utan barn! Uj så underbart det var! Fast nästa helg blir jag ju också nästan barnfri. Ska ha bakhelg hos barnens gudföräldrar. Men Novah kommer nog vilja vara med att baka. Lilleman får vara med pappa sin :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0