Hembesök och promenad

Idag hade vi hembesök från BVC. Det pratades lite och togs en vikt på Hugo. 375gram har han gått upp på en vecka! Det är ju sanslöst! Och jag som oroade mig för att han inte får i sig ordentligt, nästan skrattretande ju ;-) Nu kan jag ju slappna av på den biten åtminstone vilket känns himla bra! Novah tyckte jag pratade för mycket med BVC-"tanten" och sa åt mig å vara tyst och försökte hålla igen munnen på mig haha! Sa åt henne att ville hon inte ha mamma pratandes mitt i örat på sig så fick hon gå och sätta sig hos pappa. Gissa vem som pep iväg till pappa illa kvickt? *asg* Gissade du Novah så gissade du väldigt rätt!

Vi lyckades även ta oss ut på en liten promenad hela familjen också :-) Hugo i vagnen och Novah på kälken. Riktigt skönt att komma ut en stund även om det inte blev så jättelänge :-) Men många bilder hanns å ta under den korta tiden ute, 142st om jag inte minns fel!






Kommentarer
Postat av: Maria Thomasson

Vad skönt att han går upp som han ska, och lite där till ;-)

2010-02-09 @ 19:08:38
URL: http://duochjagemil.blogspot.com
Postat av: Vicki

Det är de regler som gäller inom barnomsorgen. Hos oss erbjuder vi föräldrarna att lämna 3dagar i veckan 9-14 mån,ons och tord om de vill.



Vicki

2010-02-10 @ 18:13:14
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Fina vinterbilder!!! Ni verkar ha mycket snö?? Har ni kallt också?



Vicki

2010-02-10 @ 20:41:27
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0