Dröm!

Novah klargjorde igårkväll att det är hennes gosbebis i mammas mage! Å sen drömde jag inatt att vi åkte in för igångsättning efter dagens barnmorskebesök (har mitt förhoppningsvis sista barnmorskebesök idag!). När jag i drömmen började få värkar så vart jag väckt av att Martin klev upp... Snacka om besvikelse när jag insåg att jag vaknade upp i min egen säng UTAN minsta antydan till värkar bara massa träningsvärk i magen! Urs å fy sicken besvikelse! Men som Martin sa, dagen är inte slut ännu. Men har starka tvivel på att nått händer idag dock, känns inte så :-) Ska åtminstone ta och städa bort julen idag i väntan på att vi ska fara till barnmorskan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0