Skarpa order!

Nu har jag sagt till miniskrot på skarpen att sluta jävlas med mig. Nästa gång h*n tänkt ge mig massa ont så får det vara på riktigt! Så håll nu tummarna att det antingen blir en lugn natt med MASSA sömn eller att ni slipper min pessimism i nån dag för att jag är på förlossningen och senare BB. Har även tänkt mig att försöka få Novah att sova i tid eftersom hon ska upp tidigt och till dagis imorgon. Håll tummarna att någon av skrotarna lyssnar vilket dock starkt betvivlas av mig själv!

Kommentarer
Postat av: Ma-Linn

Du får se det positivt: om man har mycket sammandragningar är en del av arbetet redan gjort när man kommer till förlossningen! Det kanske blir som för mig, en kvart från ankomst till förlossningen till Vide föddes. ;) Men ni får se till att köra fort från Vännfors då! :D

2010-01-11 @ 11:45:03
URL: http://malinn.tardigrader.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0