Tacka vet jag photoshop!

Nu när dagarna går så segt och man inte har någon större portion energi till att göra något vettigt är det en himla befrielse att kunna slå ihjäl någon timma med att leka i photoshop. Hade jag varit aningens smidigare hade jag städat desto mer. Hade varit en sak om det varit dammsugning och golvskurning bara, men våran skruttunge är ganska duktig på att ösa ner saker på golvet och att gå och plocka saker från golvet känner jag mig inte riktigt lämpad för för tillfället.

Om en timma är skruttarna mina hemma, hoppas Novah är vaken när hon kommerhem eftersom vi tänkt att äta våfflor och det vet jag hon brukar gilla =)

Här kommer dagens projekt i photoshop! De översta bilderna är redigerade, de undre original.



Morelia Viridis (Grön Trädpyton), har en gång i tiden varit gul men har nu slagit om och tagit på sin riktiga färg.



Rally på sjön i Stärkesmark



Novah leker farlig drake med stora tänder och vassa klor



Novah allmänt go och gl'a och full i bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0