It's a fine day!

"It’s a fine day
People open windows
They leave their houses
Just want a short walk
They walk by the garden
They look at the sky"


Yesbox! Här är det fint väder än så länge idag! Inte ett moln befläckar den vackert blå himlen och fläktar sådär lagomt skönt! Har hängt ut en maskin tvätt och har en till på G om ett tag. Kommer köra minst en till maskin idag.


Vännäsdagarna gör sin sista dag för i år idag, hittils har vi inte varit dit alls i år och det känns nästan som vi skiter i det helt. Är hellre hemma och plaskar i poolen med barnen än trängs på en marknad när man ändå inte kan köpa allt man hittar som man vill ha till barnen eftersom marknaden dumt nog läggs strax före man får pengar! Då besparar jag mig hellre det och stannar hemma och har kul ute med mina små och fixar till huset så det äntligen blir färdigt! Plocka ur köket ska vi göra också så vi kan slipa och måla där idag. Men någon måste ju passa barnen också vilket är en lott jag gärna tar på mig idag haha.


Hoppas ni andra också har en fin dag idag för nu ska jag skära upp jordgubbar till frukosten så min lilla tjej blir glad på morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0