Tidig morgon!

Idag började min dag redan kl 6. Klev upp strax efter Martin hade åkt, då hade jag försökt att somna om under 40 minuter så då tyckte jag det var läge att ge upp... Så klev upp och satte mig och virkade lite mer på pippin till Hugo, blev ju klar med Hello Kitty (klicka ->här<- för att komma till mönster) till Novah igår så var ju tvungen att börja på ett nytt projekt. Måste dock leta på nått lite större amigurumimönster att göra till Hugo, för pippin blir lite liten...  Att det skulle vara så beroendeframkallande att virka små söta gosedjur! Enda negativa är att det är så svårt å hitta bra mönster på svenska... Får nog sätta mig och översätta några engelska mönster...
Måste ju säga att dagarna känns relativt enformiga här hemma nu för tiden när jag börjat komma in i tidsrutinerna;
kl 8 - 9 barnen vaknar - frukost
kl 11 - 12 ut å lägga Hugo
kl 12 - 13 lunch
kl 17 - 18 middag
kl 21 - 22 sovdags
Det enda som varierar lite är tiden mellan allting. Försöker utvecklas i firman, roa barn, tvätta, städa, mata djur. Eller ja, det som varierar är väl vad jag gör när jag roar barnen... (pussla, bygga klossar, måla, pärla, sparka boll, titta på hästarna i byn)
Får se vad vi hittar på med idag, funderar på att skicka tonåringen och treåringen ut i skogen och plocka lite blåbär så vi får blåbär/hallonpaj till efterrätt idag :-)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Allt bra i sommarvärmen?



Har du en tonåring hos dig på besök?



Hur länge är Novah sommarledig?



Kunde inte se ditt senaste inlägg.



Vicki

2010-07-26 @ 09:50:01
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0