Världens sämsta bloggare?

Spegel, spegel på väggen där, säg vem sämsta bloggaren i världen är!

Ja typ så känns det just nu. All tid vid datorn går åt mitt nystartade företag typ. Och den andra tiden går åt barnen våra, allt annat halkar efter. När jag ligger i sängen på kvällen kommer jag på hur mycket som helst jag vill skriva av mig om. Men det är då det... När jag inte har någon tillgång till att kunna blogga. Det är så mycket tankar, känslor och funderingar jag vill skriva av mig, och det är så frustrerande att inte ha tiden att kunna göra det just i den stunden jag behöver.

Hugo blev iaf 5 månader gammal för 6 dagar sedan. Mammas lilla kille börjar bli stor! Usch usch! Jag vill ha han liten bebis ett tag till! På 5månadersdagen till ära kände jag av första tanden när han tuggade på mitt finger! Den har inte kommit igenom helt ännu, men den känns när man matar honom och när han tuggar på fingrarna. 

Nä, nu lessnade Hugo, så får skriva mer någon annan dag. Ska försöka fixa till att mobilblogga.


Kommentarer
Postat av: susanne

ja tiden den går..

2010-07-09 @ 13:57:32
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0