Vilket jobbigt dilemma jag har... Barnen s...

Vilket jobbigt dilemma jag har... Barnen sover sen någon timme tillbaks och jag kröp nyss ner i sängen mellan dom, trots att jag varken kan eller vill sova. Är alldeles för pigg för det och det är ju inte så ofta jag får vara uppe utan barnen, för det senaste halvåret har jag gått och lagt mig samtidigt som barnen. Men jag vet ju hur dumt det är att vara vaken för länge, barnen tar ju som inte hänsyn till att mamma är trött och vill sova. Utan när dom vill göra morgon så är det ju som bara att se glad ut å kliva upp de. Fast tack och lov måste jag säga, så har jag två barn som tycker om att sova, så morgonen börjar inte förän 8-9 här, vilket är ganska lagom egentligen. Mitt sunda förnuft säger att jag ska sova, så tänker ju inte kliva upp nu när jag väl lagt mig. Appropå det här med att sova så är ju Novah go på sitt sätt. Enda sedan hon var liten bebis har hon älskat att pillra och gosa med öron. Hon kan sitta hur länge som helst och pillra en i örat. Favoritöronen har ju varit pappas öron, fram till nu. Nu är det lillebrors öron som gäller, och helst av allt när han sover! Direkt han sover och hon kommer åt så börjar hon pillra med hans öron, vilket tyvärr resulterar i att han vaknar. Men nu ska jag försöka sova mellan mina två pluttar som redan sover så rart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0