Ojdå..

Känns som det blir glest mellan inläggen för närvarande... Men saknar inspiration till att blogga för närvarande. På kvällarna när jag ligger i sängen och nattar Hugo har jag hur mycket som helst att skriva om. Sen somnar jag där bredvid honom och på morgonen när jag vaknar så är all inspiration väck och ämnena jag tänkt skriva om är som bortblåsta... Just nu ligger min lilla gris i famnen och sover. Egentligen har jag hur mycket som helst att stå i, men idag orkar jag inte. I söndags rev Martin ner fågelburen i groventrén och ställde ut alla terrarier där, jag sprang mest runt som en yr höna och lyckades inte göra så mycket vettigt. Tillslut lyckades jag iaf göra ordning inne i badrummet, ställa in skötbordet och pysslade på lite där inne, så nu ser det iaf hyffsat ut där. Men måste säga att det känns tomt i hallen och köket efter att vi fått bort terrarierna därifrån! Sen igår tvättade jag mest hela dagen. Tror det blev 6 maskiner körda, men är fortfarande mycket kvar av berget.


Kommentarer
Postat av: susanne

sötnosar..

2010-06-07 @ 13:08:12
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0