Tvätta, tvätta, tvätta

Redan nu på morgonen har jag plockat in torr tvätt, hängt en maskin tvätt och kört igång en ny maskin. Fick lite halvpanik när det vart klart igår att vi ska fara ner till Ö-vik över midsommar så var bara sätta igång att tvätta de... Hoppas hoppas hoppas Hugos paket med kläderna som jag vann på tradera kommer idag! Skulle verkligen behöva det! Tack och lov så fick iaf barnen nya jättefina midsommarkläder av min mormor! Dom kommer vara så fina så! Nog för att mina barn alltid är fina! :-D Sen fick jag åter igen lite halvpanik när jag insåg att jag inte har nått som sitter snyggt till mig själv! Har iof två klänningar som får duga... MEN så nöjd över mina ben är jag inte så skulle behöva ett par vita leggins till... MEN då tar jag mig inte iväg på nån affär istället! Hur f*n ska jag lösa det?! Men men... På nått vis löser det sig! Hittade ett jättefint tvåpack på Ellos, men det hinner jag ju inte få hem även om jag väljer Express...

Fick även lotten att baka rabarberpaj och koka vaniljsås till midsommarfirandet. Passar mig alldeles utmärkt nu när jag lyckats med att göra en jättegod rabarberkaka som är superenkel att göra! Samma med vaniljsåsen är också superenkel! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0