Ännu en ny dag!

Ja se på fan! Det blev ytterligare en till dag!

Och ännu en dag där Hugo stenvägrar all form av frukost... Novah var inte heller särskilt peppad på frukost, men åt iaf lite mer än hälften av gröten. Å andra sidan så var inte jag heller särskilt sugen på frukost, fick med nöd och näppe ner frukosten.


Börjar bli lite halvless på mina mini-piller... Sista mensen hade jag i juli, vilket är heeelt okej och i sin ordning då det är jättevanligt att bli av med den med dessa. Men som kompensation så mår jag riktigt djävla uruselt kring beräknad menstid varje månad! Första gången trodde jag att pillrena sagt upp sig och slutat fungera, så hade lite småpanik men nu efter några månader har jag insett att allt är i sin ordning. Det ska vara så helt enkelt. Men hur jävla kul är det? Det är jävligt lessamt för att vara helt ärlig. Även om det är grymt skönt att vara menslös så tror jag ändå min kropp skulle behöva blöda ur sig lite. Aja, man får väl ta det goda med det onda. Brukar ju som mest vara en dag som jag mår skit sen är det som vanligt igen.


Men nu ska vi nå pallra oss ut i kylan och röra på fläsket lite :-)

Såg dessutom att åkpåsen jag beställt till Hugo blivit skickad idag! Tjoohoo! Är på tiden då det idag är -15 ute..  Denna gosiga påse blev det efter att alla ställen jag pratat med rekomenderat naturmaterial på kalla ställen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0