Done!

Nu TROR jag att det är färdigt! Om inte annat så får det kanske duga för idag... För nu är jag totalslut i kolan.

Är ganska nöjd, men är lite småpyssel kvar tror ja. Som att lägga till lite fler bilder ovanför menyn, göra tillägg i menyn etc.


Supertack till Jimmie (klicka på namnet för å komma till hans fotoblogg med mångs vackra bilder) som gav mig inspiration och även hjälp med felsökning när mitt eget huvud sa upp sig! Är himla bra å ha någon att bolla koder och sånt tjafs med.


En annan sak ni måste kolla in, utöver Jimmies fotoblogg (vilket även påminner mig själv om att tömma kameran...) är Pensionärsjävlar som går 22.00 på kanal 5! Helt klart kul och sevärt program!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Vad fint du har det här på bloggen :). Gillar bilderna du har ovanför & till vänster.

Kram kram // Helena

2010-11-08 @ 22:24:56
URL: http://zelwil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0