Färdig och nöjd!

Om jag får säga det själv så är jag faktiskt väldigt nöjd med min senaste bloggdesign! Jag hoppas bara bloggägaren blir lika nöjd över resultatet. Börjar faktiskt kännas riktigt kul med designandet (eller så var det för att jag hade väldigt bra råmaterial att jobba med ;-) ). Börjar våga chansa, testa och utvecklas mer och mer. Mycket är nog tack vare att man kan sitta och bolla idéer med någon annan som kan lite. Sånt hjälper faktiskt väldigt mycket!

Här är resultatet! Kika gärna in där (bilden klickbar) för att få en helhetsbild.

Vill du också ha hjälp med ett nytt utseende på din blogg? Hör av dig till mig så kan vi komma fram till något som passar och pris. Som prisexempel brukar det landa på ca 150:- beroende på omfattning. Kan även göra bara headers. Skicka mail till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0