Finns ju faktiskt en stor fördel med att H...

Finns ju faktiskt en stor fördel med att Hugo vaknar efter 2 timmar i sin säng och vill somna om bredvid mig; han hjälper till att värma upp sängen så man slipper frysa! Han är så varm och go att ligga bredvid! Hahahaha. Även om jag oftast är frustrerad över att han styr över när jag ska lägga mig så är det ändå ganska mysigt att krypa ner i sängen med varm, gosig bebis. Men jag tror vi båda skulle sova bättre om han sov i egen säng och inte behöva snutta halva natten. Det har gått så länge så jag ger han bröstet på ren automatik på natten utan att direkt vakna. Jag vet helt ärligt inte hur mycket han äter och snuttar på natten, kan vakna till lite lätt ibland, men det är inget jag reflekterar över sen. Det kan hända att han sover hela natten utan att äta, men lika väl så kan han äta jättemycket också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0