Fullt ös medvetslös

Så har det väl nästan känts i helgen, men ändå har vi inte ens fått hälften gjort av allt vi skulle....

Fick iaf storhandlat mat och städpryttlar. Investerade även i en ny bh och nya byxor! Blev ganska chockad när jag kom i stl medium i byxor! Det kändes djävligt najs! Kom även i ett par jeans i size 32" och det kändes också bra! Fast dom skippade jag. Jeans får vänta tills jag är färdig! Så länge blev det ett par nya mysbyxor! Hade även mätt mig innan och räknat ut BH-storlek, men dom måttabellerna stämde inget vidare kan jag ju säga. Fick gå upp 2 stl haha.


Fönstrena är nu färdigputsade, tvättstugan röjd, gardiner upphängda i köket, paketen till Novahs kalender inhandlade... Projekt röjning i terrarierummet också påbörjat. Har även tänkt göra grovskurning av golven. Har investerat i grönsåpa och rotborste. Ska bara samla energi till att göra det också haha. Men idag blir det nog att påbörja paketinslagningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0