Hugo går!

Åh, fars dag till ära så tog Hugo sina första stapplande steg idag! Och jag missade dom *snyftar högljutt* Men istället fick Martin se dom och har för mig att han missade Novahs första steg. Men Hugo demonstrerade två steg för mamma också så jag fick se ändå! Helt fantastiskt så stor han börjar bli lillkillen våran! För ett år sedan gick vi bara å väntade och väntade på att det skulle bli slutet av Januari så att han skulle komma och nu går han!

Är jättelycklig över att han KAN! Men samtidigt är jag förfasad över hur fort tiden går. Snart är han ingen bebis längre, snart är han ett barn. Min bebis håller på att bli stor! I iaf 2 ½ månad till så är han bebis. Så får passa på att njuta nu den sista tiden, för sen klassas han inte som spädbarn(bebis) längre... Förvisso så har jag njutit varje dag av mina barns livstid. Även om vissa dagar är svårare än andra.


Vi sa bara för nån vecka sen att innan november är slut så har han börjat gå. Och se så rätt vi hade! Mitten av november och han tog sina första steg! Okej, går gör han ju inte för det, men han tog sina första steg!!!


Bjuder på en bild från igårkväll när han fick en påse majskrokar :-)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Ser att ni firat farsdag idag!!



Är Hugo 10månader nu när han har lärt sig att gå?? Stora killen ingen bebis längre nu när han kan springa i från dig.



Vicki

2010-11-14 @ 18:25:26
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0