Måste ju säga att jag egentligen är väldig...

Måste ju säga att jag egentligen är väldigt lyckligt lottad. Jag har två fantastiskt vackra, underbara barn, en sambo som älskar mig för den jag är och är en underbar far till våra barn, tak över huvudet och mat på bordet. Det är det ju faktiskt inte alla som har. Men min absoluta lycka är ju faktiskt våra barn, finns inget som skänker mig så mycket lycka i livet som barnen. Är fantastiskt hur mycket lycka som ryms i en, fast ibland känns det ju även som om man ska spricka av lycka. Tror man ska försöka vara tacksam över vad man har istället för att må dåligt över det man inte har, försöka hitta de där små ljusglimtarna som gör livet värt att leva. Jag vet iaf att det som lyser upp mitt liv och gör livet värt att leva är min familj, utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0