Oldschool städning!

Sådär ja, då har jag provat att skura golvet på gammeldags vis; rotborste och grönsåpa! Kan ju upplysa er om att jag INTE kommer göra det vid varje veckostädning då bara golvskurningen inne i vardagsrum och inne i badrummet tog en timma! Men iaf en gång i månaden kanske det kan bli grovskurning av golvet. Eller ja, badrummet kommer hädanefter knäskuras veckovis. Men känns skönt nu när det är gjort! Ska nog ta köket också idag faktiskt. Så det är riktigt rent överallt :-) Och grönsåpan luktar ju såååå gott!

Lämnar ett bildbevis på att jag faktiskt gjort detta! 

Kommentarer
Postat av: Maria T

Har ni parkett eller plastmatta? Varnar bara för att blöta parkettgolv för mycket då de helt enkelt förstörs... Trä + mycket vatten är no good :( duktig du är, jag tänker alltid att jag ska göra en grivstädning men när tusan ska man hinna det?

2010-11-23 @ 14:41:30
URL: http://Duochjagemil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0