Dagens positiva!

Drar en snabb sådan också innan jag kilar i säng med boken.

Dagens positiva är då helt klart våra fantastiska barn som har varit på underbart humör idag och låtit sin mor få städa! Vilket vi var i väldigt stort behov av! Fast det tråkiga med vårat hus är ju att oavsett hur mycket man städar så ser det aldrig välstädat ut...


Okej, jag vet... Inget negativt under dagens positiva... Så får väl flika in att vi ändå har det ganska mysigt!


Sen så har Hugo ätit riktigt bra idag och jag har bara ammat han två gånger idag! DET om något är stora framsteg! Sen drack han även hela 50ml välling ur flaskan! Jag var alldeles i chocktillstånd när jag såg att han druckit så mycket! Det hör verkligen inte till vanligheterna!


Men nu blir det att slänga omkull sig i sängen. Räknar inte med att Hugo ger mig sovmorgon i morgonbitti också, även om han faktiskt har gjort det två mornar i rad!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni redan fått snö? Har ni mycket av den varan? Kallt?



Hur har det gått med lilla Hugos hand?



Ha det bra,Vicki

2010-10-26 @ 20:26:55
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0