Dagens positiva

Då var det dags att fundera över dagens positiva händelser. Det där lilla extra som gjorde att jag kan känna mig nöjd med dagen.

Egentligen så är det ju inte så svårt. Är ju "bara" att se de där små sakerna, även det som hör till vardagen, dom man inte tänker på i vanliga fall.


Hugos fantastiskt härliga skratt när man busar med honom, när ögonen bara lyser bus, är en av dagens positiva. Vi hade några sånna tillfällen idag, som när jag bar han i famnen när jag pratade med svägerskan, det behövdes bara att vi tittade på varandra så började vi båda skratta. Värmer gott i hjärtat!


En varm mysig dusch avslutade kvällen bra. Efter duschen satt jag i datastolen framför brasan med Hugo i famnen och mös. Åh så mysigt!


Och Novah, ja hon är Novah. Fantastisk på sitt sätt. Eftersom det enbart ska vara positiva saker i detta inlägg så får jag nog säga att det är att hon ätit superbra utan några större knussel idag. Hon åt mycket frukost, stor portion lunch, bra med mellanmål och ordentlig middag. Känns så underbart att hon äntligen börjat äta på riktigt!


Sen så gick hon och la sig på eget bevåg tidigt ikväll.


Att hon är världens bästa storasyster till Hugo och världens underbaraste dotter är inte att glömma heller! Och hon var jätteduktig på att hjälpa mig att kratta löv idag.


Hon är så söt! Min underbara vackra skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0