Goodiebag & Buzz + utlottning av välling

Idag väntade två paket på mig i brevlådan!

Ett paket/påse ifrån Goodiebag med 2 olika ansiktskrämer och en CK One parfym. Ser fram mot att prova dom!



Sen var det även mitt första Buzzadorpaket som kom! Lyckades komma med i vällingkampanjen! Vilket passar utmärkt eftersom vi försöker få Hugo att dricka lite välling innan han ska sova. Så ska bli kul att prova vällingen och Buzza om den! Med Novah har jag för mig vi körde oavkortat på Sempers välling, så ska bli kul att prova denna! Novah har redan smakat en påse vi fick av svägerskan förut (även om hon är lite gammal för denna välling så tycker hon fortfarande om välling och med tanke på hennes storlek är det bara bra med lite mer tillskott!) och hon tyckte jättemycket om den! Flaskan blev tom i ett nafs!

Sen inspirerad av Sandra så lottar jag ut 3st paket med 5 vällingportioner i vardera.

Tävlingsregler:

1. Kommentera i det här inlägget så är du med i dragningen.
2. Efter att du provat vällingen så MÅSTE du mejla mig och berätta vad du och ditt barn tyckte om Nestlés God nattvälling.

Tävlingen pågår till och med 15/10-10. Sen skickas proverna hem till vinnarna som även publiceras i bloggen. Frakten står jag för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0