Nya kategorier!

Har lagt in två stycken nya kategorier. Viktkamp och Dagens positiva. Det hörs ju på namnen vad dom ska innehålla :-) Men kort summerat så viktkamp kommer att handla om min fight mot ett snyggare jag, från ordentligt överviktig till normalviktig. Kommer uppdatera med vikt och mått varje fredag. Hade först funderingar på en enskild viktblogg, men nä... 

Och dagens positiva tror jag kan vara en kategori som kan behövas för att jag verkligen ska uppskatta varje dag ordentligt, att försöka hitta något positivt varje dag.
Den idén kommer ifrån min mor, som hade en bok som hette Bra-boken. Vid varje dags slut så satte hon sig ner och försökte skriva ner något bra som hade hänt under dagen. En hjälp mot att fokusera på det som är bra och inte det som är dåligt. För att fastna i allt negativt är väldigt lätt hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0