Så typiskt.....

Bara för att det är något på TV som jag verkligen vill se så tog Hugo superlång tid på sig att somna... Han som brukar somna på max 5 minuter i vanliga fall höll på och tjorvade i 20 minuter, grät, knölade, satte sig upp flera gånger. Sådär har han inte hållt på sen första 2 dagarna jag började lägga han i egen säng. Är ju så himla typiskt! Typ halva programmet (nästan) missade jag ju nu! Fast egentligen känns det som det kvittar, för serien blir bara mer å mer mysko... Allt handlar ju bara om att slåss, dom missar ju allt annat som händer i böckerna. I serien baserad på böckerna är det ju nästan BARA fight! Vilket gör att det blir ganska enformigt... Så jag tror nästan jag slänger på projektorn och tittar på Eclipse istället... Och så klart är det Legend of the Seeker som är serien jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0