Sovande barn är bra barn!

Har börjat inse mer och mer att jag är nog ganska nöjd med mina barns sovvanor. Hugo lägger sig kl 20 och sover till 6.30. Novah går och lägger sig mellan 19-21 och sover till 8-9. Vad mer kan man begära? Med Hugo har vi inte haft en enda vakennatt! Han är 9 månader snart! Vilket lyx är inte det? Ganska snabbt fick vi in han på att lägga sig 21.30 och sen han började somna i egen säng blev det 20.00 istället. Är supernöjd med det även om man inte är så jättepepp på att kliva upp vid 6.30 jämt. Så är det något jag verkligen inte kan klaga på med våra barn är deras sovvanor! Dom är helt fantastiska och jag lider verkligen med dom som har barn som inte sover ordentligt!

Kommentarer
Postat av: mommo

Kul design av sidan, härligt att läsa om er. kram

2010-10-20 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0