Trötter...

Var så fullt upp igår så hann inte uppdatera nått, inte ens med dagens positiva!

Städning i racerfart på förmiddagen eftersom Hugo inte tillät mig att städa under fredagen (brukar försöka göra veckostädningen på fredagarna) och vi väntade besök av några tjejer från NHF för att planera Halloweenmiddagen för föreningsfesten.


Jag hann faktiskt städa färdigt, duscha och ge barnen lunch innan dom kom! Wow så duktigt!


Sen vart det att försöka knåpa ihop en lagomt creepy halloweenmiddag... Inte det lättaste, men det kommer nog bli awesome ändå! Eftersom menyn är hemligstämplad så får jag visa sen istället efter att den serverats ;-)


När lilleman väl hade gått och lagt sig på kvällen sen och Novah fått se film på projektorn tyckte jag det var min tur och slog igång Eclipse... Hann se en kvart tror ja innan Hugo vaknade och stenvägrade somna om i sin säng, så det var bara stänga av projektor och dator och gå och lägga sig med han de... Så fick läsa Eclipse istället (fast på svenska, Ljudet av ditt hjärta)... Idag är jag helt slut. Funderar ärligt på att bädda ner mig i sängen, ta med mig datorn och fortsätta se Eclipse och låta Martin ta barnet/en (Hugo ligger ute och sover för närvarande)... Känns lockande...

Nu på morgonen har vi redan hunnit med att vara ute och leka en stund! Dagen blir grymt lång när man kliver upp före 7! Novah satte även upp lite pippimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0