Läkarbesök x 2 imorgon. Är inget jag ser f...

foto1984 (MMS)

Läkarbesök x 2 imorgon. Är inget jag ser fram mot kan jag ju säga. Först ska Hugo till hand och plastikkirurgin och lägga om handen igen och se hur det ser ut och om det går att klippa bort ännu mer död hud. Jag hoppas och ber våra hjälpare om påbörjad läkning! Tack och lov så sover han gott just nu. Dock inte i sin egen säng, utan bredvid mig i våran säng. Han har blivit så mycket mer närhetstörstande nu sen han brände sig. På kvällen får jag inte släppa ifrån mig honom många sekunder. Kvällarna och nätterna verkar vara jobbigast. Efter vi varit på hand och plastikkirurgin är det bara traska iväg till nästa ställe. Då är det Novahs tur för ett återbesök hos astmaläkarn. Vilket passar bra då hon har hostat i tre veckor tror jag det är, utan bättring trots att vi kört stenhårt på inhalering. Begriper inte... Är tamejfan inget som biter på hennes hosta när hon får den... Ser inte fram mot något av besöken. Men Hugo går nog smidigast. Värre är det med Novah med hennes totala läkarskräck! Wish us luck!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Så fin bloggen är med foto på dina barn!!



Följer Martin med dig idag på läkarbesöken?



Du får berätta sedan hur det går för Hugo och Novah?



Ha det bra,Vicki

2010-09-30 @ 10:27:17
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0