Less!

Nu börjar jag bli sjukt less på denna bloggdesign! Och absolut NOLL inspiration till en ny har jag... Men måste... Måste ta tag i det. Känner verkligen motvilja till att gå in på bloggen bara för att jag är så less på dessa mörka färger! Nått ljusare...

Får se om jag har någon tid över i helgen... Det hänger helt på Hugo. Martin och Novah far iväg till Ö-sund i helgen för att leverera 2st crossar till sonen hans. Så Martin och Novah får en pappa-dotter helg och jag och Hugo får mamma-son helg. Är första gången Martin far iväg en helg själv med Novah så är verkligen på tiden! Jag både vill och inte vill följa med. Eller ja, jag vill följa med och komma hemmifrån, träffa folk osv, men förkylningen har tagit om på nytt och halsen kliar nå fruktansvärt och känner mig inte sugen på att sitta flera timmar i bil igen så tätt inpå förra resan och vill inte bryta Hugos sovvanor nu när jag äntligen tagit mig i kragen och fått han sova egen säng. Men sen vet jag även vilken ångest jag jämt drabbas av när jag ska vara själv på natten... Så velig? Jag? Nej aaaaaaldrig!




Bara lite....

Kommentarer
Postat av: Vicki

Blir det att du och Hugo stannar hemma i helgn?



Har Martin en son? Hur gammal är han?



Trevlig helg,Vicki

2010-09-24 @ 12:50:19
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: sofia

tack för tipsen :) jag har kört med bröstvårtsalva nu i 2 dagar, sen luftar jag brösten på kvällarna, hoppas att det hjälper. någon amningsnapp har jag dock inte provat ännu. jag tror hon suger rätt, jag tycker hon gör det, det är som för dig, att det svider som faaaan första sugen hon tar men går över, men de är ju rött runt själva bröstvårtorna. de kliade till att börja med, men nu svider det ist! usch, hoppas värkigen att ja får igång de här. det borde ju gå över tycker man, när hon får suga så mycket, att brösten ska vänja sig liksom!

2010-09-24 @ 21:16:37
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: Sandra och Jamie

Hahah Jamie vaknar alltid så tidigt, detta var sovmorgon, ibland vaknar han 4!!!

2010-09-25 @ 09:19:44
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0