Snart chockskadad!

Ikväll tog det bara 7,5minuter från att jag la ner honom i sin säng tills han sov! TRE nätter i rad har han halverat insomningstiden! Coolt! Fast jublar helt gör jag inte ännu, jag vet med erfarenhet att när som helst kommer ett fett bakslag.
Måste verkligen få färdigt Novahs rum snarast möjligt så hon också får gå in i vettiga sovrutiner igen... Eftersom hennes rum är ur bruk så sover hon i vårat rum, och hon är van att få somna till välling och film i sin säng (i vårat rum). Men det går ju som inte nu när Hugo redan ligger och sover. Vet inte helt ännu hur pass lättväckt han är, och just nu vill jag verkligen inte experimentera med det.
Skulle ju ha målat färdigt ikväll, men kvällen sa bara pang poff så vart det natt typ. Men IMORGON! DÅ ska jag måla så rollern ryker! Fast jobbigast blir ju småmålningen på taklisten... Är den som tar mot! Men men... Får man bara tummen ur så går det!
Annars så var Novah iväg på kalas idag. Oj så hon såg fram mot det! Ville ha örhängen, nagellack, finkläder... You name it... Men trevligt var det iaf :-) Och det var en nöjd, helslut tjej som slocknade i bilen på väg hem sen :-) Hugo slocknade också, måste varit tufft med alla nya intryck och barn (även om det inte var så jättemånga). Men han hade också kul.
Over and out... Nu blir det sängen inom kort! Bara spela LIIIIIITE till på king.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0